Ko saka Ruslans Sorokins par iesildīšanos

 

Ruslans uzsver, ka profesionālajā sportā iesildīšanās ir ļoti svarīga. Bez labas iesildīšanās ir ļoti grūti parādīt savu labāko rezultātu un ļoti viegli gūt nopietnas traumas.

 

Ruslans iesaka pievērst lielu uzmanību pilnīgi visām muskuļu grupām, iesildoties un sportojot. Ruslans arī stāsta par to, kuras muskuļu grupas ir visgrūtāk iekustināt, iesildīt. Un kādus paņēmienus pats izmanto, lai iesildītu muskuļus:

„Katram cilvēkam ir muskuļi, kuriem vajadzīgs ilgāks laiks, lai tos iesildītu. Man pašam tie ir kāju muskuļi un pleci. Savu iesildīšānos es sāku ar 5-10 min skriešanu un tad labu muskuļu izstiepšanu. Pēc tam jau sāku pārvietošanās vingrinājumus ar lielāku intensitāti! PRESE UN MUGURA, un tad jau pienāk kārta plecu iesildīšanai ar bumbu, visādos veidos to izmētāju un izmēģinu sitienus no dažādiem leņķiem."

 

Zināms fakts no 2012. gada Londonas Olimpiskajām spēlēm – Ruslana spēcīgākās serves ātrums pārsniedza atļauto braukšanas ātrumu - 99 Km/h. Kā sasniedzams šāds meistarstiķis?

"Iesaku ļoti rūpīgi trenēt krūšu muskuļus, plecus, muguru un, protams, vēderpresi. Izturību ieteicams trenēt ar daudz un pareizu skriešanu, savukārt, svaru zālē strādāt uz atkārtojumu daudzumu katram vingrinājumam."

 

Uz jautājumu par to, kādas ikdienas fiziskās aktivitātes pats īsteno, izņemot treniņus un spēles, kuras ieteiktu veikt arī citiem ikdienā, Ruslans atklāja:

„Pie manām ikdienas fiziskajām aktivitātēm varētu pieskaitīt pastaigas ar suni. Noteikti to ieteiktu arī citiem, bet ne īsākas par 30 min. No rīta uzstaisīt pāris desmitu piepumpēšanās, pirms dušas. Varbūt arī paskriet, bet tam esmu par slinku."

 

Ruslana mīļākie iesildīšanās vingrinājumi pirms spēles ir augšstilbu stiepšana un plecu iesildīšana gan pāros, gan uz tīkla. Noteikti iesakāms visiem volejbolistiem un spēlēt gribētājiem.

 

Pēc Ruslana pieredzes, sekas nepietiekamai muskuļu iesildīšanai varētu būt dažādas, atkarīgs no ķermeņa sagatavotības - nekādas līdz pat nopietnām traumām, kuras var novest līdz pat operācijas galdam, vai pat sportiskās karjeras beigām. Pie sekām profesionālajā jomā varētu arī pieskaitīt kādu nepatīkamu un nevajadzīgu zaudējumu vājākam pretiniekam.

 

Pāris atšķirības priekš iesildīšanās klasiskajā un pludmales volejbolā, kurām Ruslans iesaka pievērst uzmanību:

*Lielākā atšķirība noteikti būs laika periods, kas nepieciešāms lai iesildītos. Klasiskajam volejbolam tas noteikti būs ilgāks, jo ir daudz spēlētāju laukumā.

*Otra atšķirība - klasisikajā volejbolā būs iespēja iesildīties visu laiku uz laukuma, kur notiks spēle. Taču pludmales volejbolā lielākajā daļā no gadījumiem uz spēles laukuma iesildīties spēlētāji tiek tikai aptuveni 10 min pirms spēles sākuma.

Taču abos sporta veidos ir jāiesildās vienlīdz labi un jāiesilda visas tās pašas muskuļu grupas, lai nerastos traumas.

 

 

Rakstu sagatavoja: Z. Šauva

 



Omniva
Inventāra noma

Piedāvājam volejbola un futbola laukumu inventāra komplektu nomu

oakley saulesbrilles

Oakley saulesbriļļu izpārdošanā cenas sākot no 68,30 EUR! 




Par mums
Pievienojies
Mūsu partneri

Pirms nopērc, Salidzini.lv - Interneta veikali, Kuponi, OCTA kalkulators, KASKO kalkulators, Ātrie kredītiPirms nopērc, Salidzini.lv - Interneta veikali, Kuponi, OCTA kalkulators, KASKO kalkulators, Ātrie kredīti Salīdzini cenas Latvijas interneta veikalos autografika.lv